Kliendiajakiri on hea võimalus edastada just sellist sõnumit, nagu ise soovid. Kuid ettevaatust! Kliendiajakiri ei tohiks mingil juhul olla kõigest reklaambuklet, vaid tõepoolest huvitava sisu ja ilusa väljanägemisega lugemismaterjal. Ainult nii täidab ta oma imagoloogilist eesmärki.
Similar Posts

Pildistamine
Suure osa infost saab inimene kätte teksti juures olevalt pildilt. Kui tal parasjagu polegi aega teksti lugemiseks, jääb pilt ainukeseks infoallikaks. Kui sinul juhtumisi sobivaid pilte ei ole, saan sind pisut aidata fotode tegemisel looduses või mõnes ruumis. Fotostuudiot ei oma.

Tootetutvustus
Hea tootetutvustus internetis peaks tegema ära sama töö, mida teeb müüja leti taga. See ei räägi sellest, kui äge toode sul on ja mis sa selle tootmiseks kõik tegid – tarbijat ei huvita see absoluutselt! Esiplaanile sea toote potentsiaalne ostja, näita tarbijale, milliseid tema probleeme sinu toode lahendab. Mida see teeb, millised lisafunktsioonid sellel on,…

Aastaraamat
Aastaraamatud võtavad kokku aasta sündmused, annavad kompaktse ülevaate ettevõtte tegevusest ning talletavad ajaloo tarbeks toimunu. Asutuste, organisatsioonide ja seltside aastaraamatutes on peale artiklite ka tegevusaruanne.

Kutse
Kutse tekst võib olla ametlik või vähem ametlik, sõltuvalt sellest, kellele see saadetakse ja kuhu teda kutsutakse – firma suurele juubelile, kuldpulma, katsikule vm. Kutsest saab alguse ürituse õnnestumine. Kutset tuleb võtta kui ürituse reklaami, sellega saab tekitada põnevust kuid ei pea avama ürituse kogu sisu. Kutse tekst võib olla ametlik või vähem ametlik, sõltuvalt…

Essee
Esseeks peetakse isikupärase mõttemaailma ja keelekasutusega tekste, mis esitavad autori nägemuse mingi probleemi või nähtuse kohta, seda teadusliku täpsusega põhjendamata. Essee võib sisaldada 50 protsendi ulatuses teiste mõtteid, mida on seostatud iseenda seisukohtadega. Essees saavad kokku köitev mõte ja andekas sõna. Kirjutada esseed tähendab mediteerida.

Facebooki postitused
Sellise Facebooki postituse kirjutamine, mida inimesed ka loeksid, laigiksid ja kommenteeriksid, võib vahel osutuda väga keeruliseks. Keskmiselt loeb pealkirja kaheksa inimest kümnest, kuid ainult kaks inimest kümnest loevad sisu. Pealkiri loob tulevasele lugejale sinust esimese ja võib juhtuda, et ka ainsa mulje. Ilma hea pealkirjata, mis muudab lehitseva inimese lugejaks, võib isegi väärtuslik sisu jääda…