Artikkel on ajakirjanduses ilmuv mitteilukirjanduslik arutlev kirjutis. Ajakirjanduslikul artiklil on pealkiri, sissejuhatav juhtlõik ja ülejäänud tekst. Artikkel sisaldab enamasti uudist, kuid võib olla ka uuriv või kirjeldav (nt olukirjeldus). Artikliga koos avaldatakse fotosid ja infograafikat, mis illustreerivad teksti.
Similar Posts
Uudiskiri (e-kiri)
Uudiskirjal peab olema üks keskne eesmärk: panna lugeja midagi tegema. Näiteks külastama kodulehte, registreeruma, saatma päringut vms. Iga sõna uudiskirjas peab sellest eesmärgist lähtuma. Oluline on teada, kes on need inimesed, kellele see on kirjutatud. Kui on teada, kes informatsiooni vajavad ja sellest kasu saavad, siis saab valida õige teema, mille kohta neile teavet jagada,…
Tekstid kodulehele
Koduleht on ettevõtte visiitkaart. Selle tekstid peaksid olema ladusad ja kergesti loetavad. Mõtlen sinuga kaasa, kuidas ja mida sa oma kodulehel öelda soovid, loon uued tekstid või toimetan olemasolevad korrektseks ja stiililt ühtlaseks.
Persoonilugu ehk portreelugu
Persoonilugu avab sügavuti ühe konkreetse inimese maailma: millest ta mõtleb, mida väärtustab, millega tegeleb jms. Tavaliselt on selleks konkreetses valdkonnas tuntud tegija, auväärne inimene. Artikkel on illustreeritud fotodega. Kes on see huvitav inimene, keda sa võiksid näiteks oma järgmises kliendiajakirjas tutvustada?
Aastaraamat
Aastaraamatud võtavad kokku aasta sündmused, annavad kompaktse ülevaate ettevõtte tegevusest ning talletavad ajaloo tarbeks toimunu. Asutuste, organisatsioonide ja seltside aastaraamatutes on peale artiklite ka tegevusaruanne.
Kõne
Kõne on eesmärgistatud suuline esinemine. Pakun kahte tüüpi kõnede kirjutamise teenust: olmekõned (tervitus-, õnnitlus- ja tänukõne) ning informeerivad kõned (loeng, ettekanne). Poliitiliste kõnede kirjutamist ma ei praktiseeri.
Sisuturundusartikkel
Potentsiaalsel ostjal on probleem ja ta vajab toodet, mis aitaks tal seda probleemi lahendada. Nii hakkabki ta enne selle ostmist guugeldama, otsima usaldusväärset, teda abistavat infot. Kindlasti ei huvitu ta promojutust. Kui ettevõte käsitleb sisuturundusartiklis tarbijale vajalikke teemasid ja jagab neid kirjatükke oma veebis, saab inimene talle vajaliku info kätte. Sisuloome kaudu on võimalik hajutada…
