Artikkel on ajakirjanduses ilmuv mitteilukirjanduslik arutlev kirjutis. Ajakirjanduslikul artiklil on pealkiri, sissejuhatav juhtlõik ja ülejäänud tekst. Artikkel sisaldab enamasti uudist, kuid võib olla ka uuriv või kirjeldav (nt olukirjeldus). Artikliga koos avaldatakse fotosid ja infograafikat, mis illustreerivad teksti.
Similar Posts

Tekstid kodulehele
Koduleht on ettevõtte visiitkaart. Selle tekstid peaksid olema ladusad ja kergesti loetavad. Mõtlen sinuga kaasa, kuidas ja mida sa oma kodulehel öelda soovid, loon uued tekstid või toimetan olemasolevad korrektseks ja stiililt ühtlaseks.

Facebooki postitused
Sellise Facebooki postituse kirjutamine, mida inimesed ka loeksid, laigiksid ja kommenteeriksid, võib vahel osutuda väga keeruliseks. Keskmiselt loeb pealkirja kaheksa inimest kümnest, kuid ainult kaks inimest kümnest loevad sisu. Pealkiri loob tulevasele lugejale sinust esimese ja võib juhtuda, et ka ainsa mulje. Ilma hea pealkirjata, mis muudab lehitseva inimese lugejaks, võib isegi väärtuslik sisu jääda…

Infomaterjalid
Oled korraldamas teabepäeva või tahad lastevanematele jagada infot lapse hammaste hooldamisest või tutvustada nõudeid, mis esitatakse korterelamute paigaldistele? Sarnastel ja paljudel muudel juhtudel on abiks lühike, täpne, informatiivne tekst infovoldikus.

Kliendiajakiri
Kliendiajakiri on hea võimalus edastada just sellist sõnumit, nagu ise soovid. Kuid ettevaatust! Kliendiajakiri ei tohiks mingil juhul olla kõigest reklaambuklet, vaid tõepoolest huvitava sisu ja ilusa väljanägemisega lugemismaterjal. Ainult nii täidab ta oma imagoloogilist eesmärki.

Uudiskiri (e-kiri)
Uudiskirjal peab olema üks keskne eesmärk: panna lugeja midagi tegema. Näiteks külastama kodulehte, registreeruma, saatma päringut vms. Iga sõna uudiskirjas peab sellest eesmärgist lähtuma. Oluline on teada, kes on need inimesed, kellele see on kirjutatud. Kui on teada, kes informatsiooni vajavad ja sellest kasu saavad, siis saab valida õige teema, mille kohta neile teavet jagada,…

Vabanduskiri äripartnerile
Vahel on nii, et äripartnerite vahel või sinul kliendiga lähevad „suusad risti”, juhtub midagi väga ebameeldivat. Sa tahad seda olukorda muuta. Parim on mõistagi kohtuda ja asjast rääkida, aga kui see pole mingil põhjusel võimalik, siis tuleb saata vabanduskiri. Kiri, mis tõepoolest siiralt vabandab, selgitab olukorda ja pakub omalt poolt olukorrale parima lahenduse.