Kõne on eesmärgistatud suuline esinemine. Pakun kahte tüüpi kõnede kirjutamise teenust: olmekõned (tervitus-, õnnitlus- ja tänukõne) ning informeerivad kõned (loeng, ettekanne). Poliitiliste kõnede kirjutamist ma ei praktiseeri.
Similar Posts

Infomaterjalid
Oled korraldamas teabepäeva või tahad lastevanematele jagada infot lapse hammaste hooldamisest või tutvustada nõudeid, mis esitatakse korterelamute paigaldistele? Sarnastel ja paljudel muudel juhtudel on abiks lühike, täpne, informatiivne tekst infovoldikus.

Toote kasutusjuhend
Põhjalik ja täpne kirjeldus, kuidas toodet kasutada.

Tootetutvustus
Hea tootetutvustus internetis peaks tegema ära sama töö, mida teeb müüja leti taga. See ei räägi sellest, kui äge toode sul on ja mis sa selle tootmiseks kõik tegid – tarbijat ei huvita see absoluutselt! Esiplaanile sea toote potentsiaalne ostja, näita tarbijale, milliseid tema probleeme sinu toode lahendab. Mida see teeb, millised lisafunktsioonid sellel on,…

Vabanduskiri äripartnerile
Vahel on nii, et äripartnerite vahel või sinul kliendiga lähevad „suusad risti”, juhtub midagi väga ebameeldivat. Sa tahad seda olukorda muuta. Parim on mõistagi kohtuda ja asjast rääkida, aga kui see pole mingil põhjusel võimalik, siis tuleb saata vabanduskiri. Kiri, mis tõepoolest siiralt vabandab, selgitab olukorda ja pakub omalt poolt olukorrale parima lahenduse.

Pildistamine
Suure osa infost saab inimene kätte teksti juures olevalt pildilt. Kui tal parasjagu polegi aega teksti lugemiseks, jääb pilt ainukeseks infoallikaks. Kui sinul juhtumisi sobivaid pilte ei ole, saan sind pisut aidata fotode tegemisel looduses või mõnes ruumis. Fotostuudiot ei oma.

Kliendiajakiri
Kliendiajakiri on hea võimalus edastada just sellist sõnumit, nagu ise soovid. Kuid ettevaatust! Kliendiajakiri ei tohiks mingil juhul olla kõigest reklaambuklet, vaid tõepoolest huvitava sisu ja ilusa väljanägemisega lugemismaterjal. Ainult nii täidab ta oma imagoloogilist eesmärki.