Oled korraldamas teabepäeva või tahad lastevanematele jagada infot lapse hammaste hooldamisest või tutvustada nõudeid, mis esitatakse korterelamute paigaldistele? Sarnastel ja paljudel muudel juhtudel on abiks lühike, täpne, informatiivne tekst infovoldikus.
Similar Posts
Facebooki postitused
Sellise Facebooki postituse kirjutamine, mida inimesed ka loeksid, laigiksid ja kommenteeriksid, võib vahel osutuda väga keeruliseks. Keskmiselt loeb pealkirja kaheksa inimest kümnest, kuid ainult kaks inimest kümnest loevad sisu. Pealkiri loob tulevasele lugejale sinust esimese ja võib juhtuda, et ka ainsa mulje. Ilma hea pealkirjata, mis muudab lehitseva inimese lugejaks, võib isegi väärtuslik sisu jääda…
Kõne
Kõne on eesmärgistatud suuline esinemine. Pakun kahte tüüpi kõnede kirjutamise teenust: olmekõned (tervitus-, õnnitlus- ja tänukõne) ning informeerivad kõned (loeng, ettekanne). Poliitiliste kõnede kirjutamist ma ei praktiseeri.
Kutse
Kutse tekst võib olla ametlik või vähem ametlik, sõltuvalt sellest, kellele see saadetakse ja kuhu teda kutsutakse – firma suurele juubelile, kuldpulma, katsikule vm. Kutsest saab alguse ürituse õnnestumine. Kutset tuleb võtta kui ürituse reklaami, sellega saab tekitada põnevust kuid ei pea avama ürituse kogu sisu. Kutse tekst võib olla ametlik või vähem ametlik, sõltuvalt…
Reklaamtekst
Reklaamartiklis kasutatakse brändi nime korduvalt ja fookus on reklaamitaval tootel või ettevõttel. Tekst peab väljendama brändi väärtusi. Aitan luua reklaami, mille abil sa turul silma paistad. Töökuulutus on ka reklaam.
Tekstid kodulehele
Koduleht on ettevõtte visiitkaart. Selle tekstid peaksid olema ladusad ja kergesti loetavad. Mõtlen sinuga kaasa, kuidas ja mida sa oma kodulehel öelda soovid, loon uued tekstid või toimetan olemasolevad korrektseks ja stiililt ühtlaseks.
Pressiteade
Pressiteade ei tohi olla lohisevalt pikk (ületades ühte A4-lehte) ega ka mitte paarilauseline teade. Kõik oluline (mis? kus? millal? kes?) peab saama kirja asjalikus sõnastuses. Pole vaja liigset statistikat ja vältida tuleb kantseliiti, keerulisi võõrsõnu ning ingliskeelseid termineid. Hea on kasutada paari kõneisiku tsitaati – kui keegi ütleb pressiteates midagi vaimukat, tekitab see ajakirjanikes huvi…