Kliendiajakiri on hea võimalus edastada just sellist sõnumit, nagu ise soovid. Kuid ettevaatust! Kliendiajakiri ei tohiks mingil juhul olla kõigest reklaambuklet, vaid tõepoolest huvitava sisu ja ilusa väljanägemisega lugemismaterjal. Ainult nii täidab ta oma imagoloogilist eesmärki.
Similar Posts

Pildistamine
Suure osa infost saab inimene kätte teksti juures olevalt pildilt. Kui tal parasjagu polegi aega teksti lugemiseks, jääb pilt ainukeseks infoallikaks. Kui sinul juhtumisi sobivaid pilte ei ole, saan sind pisut aidata fotode tegemisel looduses või mõnes ruumis. Fotostuudiot ei oma.

Uudiskiri (e-kiri)
Uudiskirjal peab olema üks keskne eesmärk: panna lugeja midagi tegema. Näiteks külastama kodulehte, registreeruma, saatma päringut vms. Iga sõna uudiskirjas peab sellest eesmärgist lähtuma. Oluline on teada, kes on need inimesed, kellele see on kirjutatud. Kui on teada, kes informatsiooni vajavad ja sellest kasu saavad, siis saab valida õige teema, mille kohta neile teavet jagada,…

Kõne
Kõne on eesmärgistatud suuline esinemine. Pakun kahte tüüpi kõnede kirjutamise teenust: olmekõned (tervitus-, õnnitlus- ja tänukõne) ning informeerivad kõned (loeng, ettekanne). Poliitiliste kõnede kirjutamist ma ei praktiseeri.

Referaat
Referaat on pikema teksti lühiesitlus. See on infot vahendav, kirjeldav või analüüsiv ja selgitav kokkuvõte mõnest pikemast tekstist. Stiil ja sõnavara on asjalik, kasutatakse selget ja täpset sõnastust. Kokkuvõtlik tekst väldib teisejärgulisi üksikasju.

Kutse
Kutse tekst võib olla ametlik või vähem ametlik, sõltuvalt sellest, kellele see saadetakse ja kuhu teda kutsutakse – firma suurele juubelile, kuldpulma, katsikule vm. Kutsest saab alguse ürituse õnnestumine. Kutset tuleb võtta kui ürituse reklaami, sellega saab tekitada põnevust kuid ei pea avama ürituse kogu sisu. Kutse tekst võib olla ametlik või vähem ametlik, sõltuvalt…

Facebooki postitused
Sellise Facebooki postituse kirjutamine, mida inimesed ka loeksid, laigiksid ja kommenteeriksid, võib vahel osutuda väga keeruliseks. Keskmiselt loeb pealkirja kaheksa inimest kümnest, kuid ainult kaks inimest kümnest loevad sisu. Pealkiri loob tulevasele lugejale sinust esimese ja võib juhtuda, et ka ainsa mulje. Ilma hea pealkirjata, mis muudab lehitseva inimese lugejaks, võib isegi väärtuslik sisu jääda…