Kliendiajakiri on hea võimalus edastada just sellist sõnumit, nagu ise soovid. Kuid ettevaatust! Kliendiajakiri ei tohiks mingil juhul olla kõigest reklaambuklet, vaid tõepoolest huvitava sisu ja ilusa väljanägemisega lugemismaterjal. Ainult nii täidab ta oma imagoloogilist eesmärki.
Similar Posts

Persoonilugu ehk portreelugu
Persoonilugu avab sügavuti ühe konkreetse inimese maailma: millest ta mõtleb, mida väärtustab, millega tegeleb jms. Tavaliselt on selleks konkreetses valdkonnas tuntud tegija, auväärne inimene. Artikkel on illustreeritud fotodega. Kes on see huvitav inimene, keda sa võiksid näiteks oma järgmises kliendiajakirjas tutvustada?

Pressiteade
Pressiteade ei tohi olla lohisevalt pikk (ületades ühte A4-lehte) ega ka mitte paarilauseline teade. Kõik oluline (mis? kus? millal? kes?) peab saama kirja asjalikus sõnastuses. Pole vaja liigset statistikat ja vältida tuleb kantseliiti, keerulisi võõrsõnu ning ingliskeelseid termineid. Hea on kasutada paari kõneisiku tsitaati – kui keegi ütleb pressiteates midagi vaimukat, tekitab see ajakirjanikes huvi…

Kutse
Kutse tekst võib olla ametlik või vähem ametlik, sõltuvalt sellest, kellele see saadetakse ja kuhu teda kutsutakse – firma suurele juubelile, kuldpulma, katsikule vm. Kutsest saab alguse ürituse õnnestumine. Kutset tuleb võtta kui ürituse reklaami, sellega saab tekitada põnevust kuid ei pea avama ürituse kogu sisu. Kutse tekst võib olla ametlik või vähem ametlik, sõltuvalt…

Kõne
Kõne on eesmärgistatud suuline esinemine. Pakun kahte tüüpi kõnede kirjutamise teenust: olmekõned (tervitus-, õnnitlus- ja tänukõne) ning informeerivad kõned (loeng, ettekanne). Poliitiliste kõnede kirjutamist ma ei praktiseeri.

Tootetutvustus
Hea tootetutvustus internetis peaks tegema ära sama töö, mida teeb müüja leti taga. See ei räägi sellest, kui äge toode sul on ja mis sa selle tootmiseks kõik tegid – tarbijat ei huvita see absoluutselt! Esiplaanile sea toote potentsiaalne ostja, näita tarbijale, milliseid tema probleeme sinu toode lahendab. Mida see teeb, millised lisafunktsioonid sellel on,…

Tekstid kodulehele
Koduleht on ettevõtte visiitkaart. Selle tekstid peaksid olema ladusad ja kergesti loetavad. Mõtlen sinuga kaasa, kuidas ja mida sa oma kodulehel öelda soovid, loon uued tekstid või toimetan olemasolevad korrektseks ja stiililt ühtlaseks.