Kutse tekst võib olla ametlik või vähem ametlik, sõltuvalt sellest, kellele see saadetakse ja kuhu teda kutsutakse – firma suurele juubelile, kuldpulma, katsikule vm. Kutsest saab alguse ürituse õnnestumine. Kutset tuleb võtta kui ürituse reklaami, sellega saab tekitada põnevust kuid ei pea avama ürituse kogu sisu. Kutse tekst võib olla ametlik või vähem ametlik, sõltuvalt sellest, kellele see saadetakse ja kuhu teda kutsutakse.
Similar Posts
Uudiskiri (e-kiri)
Uudiskirjal peab olema üks keskne eesmärk: panna lugeja midagi tegema. Näiteks külastama kodulehte, registreeruma, saatma päringut vms. Iga sõna uudiskirjas peab sellest eesmärgist lähtuma. Oluline on teada, kes on need inimesed, kellele see on kirjutatud. Kui on teada, kes informatsiooni vajavad ja sellest kasu saavad, siis saab valida õige teema, mille kohta neile teavet jagada,…
Aastaraamat
Aastaraamatud võtavad kokku aasta sündmused, annavad kompaktse ülevaate ettevõtte tegevusest ning talletavad ajaloo tarbeks toimunu. Asutuste, organisatsioonide ja seltside aastaraamatutes on peale artiklite ka tegevusaruanne.
Infomaterjalid
Oled korraldamas teabepäeva või tahad lastevanematele jagada infot lapse hammaste hooldamisest või tutvustada nõudeid, mis esitatakse korterelamute paigaldistele? Sarnastel ja paljudel muudel juhtudel on abiks lühike, täpne, informatiivne tekst infovoldikus.
Pressiteade
Pressiteade ei tohi olla lohisevalt pikk (ületades ühte A4-lehte) ega ka mitte paarilauseline teade. Kõik oluline (mis? kus? millal? kes?) peab saama kirja asjalikus sõnastuses. Pole vaja liigset statistikat ja vältida tuleb kantseliiti, keerulisi võõrsõnu ning ingliskeelseid termineid. Hea on kasutada paari kõneisiku tsitaati – kui keegi ütleb pressiteates midagi vaimukat, tekitab see ajakirjanikes huvi…
Tootetutvustus
Hea tootetutvustus internetis peaks tegema ära sama töö, mida teeb müüja leti taga. See ei räägi sellest, kui äge toode sul on ja mis sa selle tootmiseks kõik tegid – tarbijat ei huvita see absoluutselt! Esiplaanile sea toote potentsiaalne ostja, näita tarbijale, milliseid tema probleeme sinu toode lahendab. Mida see teeb, millised lisafunktsioonid sellel on,…
Sisuturundusartikkel
Potentsiaalsel ostjal on probleem ja ta vajab toodet, mis aitaks tal seda probleemi lahendada. Nii hakkabki ta enne selle ostmist guugeldama, otsima usaldusväärset, teda abistavat infot. Kindlasti ei huvitu ta promojutust. Kui ettevõte käsitleb sisuturundusartiklis tarbijale vajalikke teemasid ja jagab neid kirjatükke oma veebis, saab inimene talle vajaliku info kätte. Sisuloome kaudu on võimalik hajutada…
