Vabanduskiri äripartnerile
Vahel on nii, et äripartnerite vahel või sinul kliendiga lähevad „suusad risti”, juhtub midagi väga ebameeldivat. Sa tahad seda olukorda muuta. Parim on mõistagi kohtuda ja asjast rääkida, aga kui…
Uudiskiri (e-kiri)
Uudiskirjal peab olema üks keskne eesmärk: panna lugeja midagi tegema. Näiteks külastama kodulehte, registreeruma, saatma päringut vms. Iga sõna uudiskirjas peab sellest eesmärgist lähtuma. Oluline on teada, kes on need…
Tootetutvustus
Hea tootetutvustus internetis peaks tegema ära sama töö, mida teeb müüja leti taga. See ei räägi sellest, kui äge toode sul on ja mis sa selle tootmiseks kõik tegid –…
Tekstid kodulehele
Koduleht on ettevõtte visiitkaart. Selle tekstid peaksid olema ladusad ja kergesti loetavad. Mõtlen sinuga kaasa, kuidas ja mida sa oma kodulehel öelda soovid, loon uued tekstid või toimetan olemasolevad korrektseks…
Sisuturundusartikkel
Potentsiaalsel ostjal on probleem ja ta vajab toodet, mis aitaks tal seda probleemi lahendada. Nii hakkabki ta enne selle ostmist guugeldama, otsima usaldusväärset, teda abistavat infot. Kindlasti ei huvitu ta…
Reklaamtekst
Reklaamartiklis kasutatakse brändi nime korduvalt ja fookus on reklaamitaval tootel või ettevõttel. Tekst peab väljendama brändi väärtusi. Aitan luua reklaami, mille abil sa turul silma paistad. Töökuulutus on ka reklaam.
Referaat
Referaat on pikema teksti lühiesitlus. See on infot vahendav, kirjeldav või analüüsiv ja selgitav kokkuvõte mõnest pikemast tekstist. Stiil ja sõnavara on asjalik, kasutatakse selget ja täpset sõnastust. Kokkuvõtlik tekst…
Pressiteade
Pressiteade ei tohi olla lohisevalt pikk (ületades ühte A4-lehte) ega ka mitte paarilauseline teade. Kõik oluline (mis? kus? millal? kes?) peab saama kirja asjalikus sõnastuses. Pole vaja liigset statistikat ja…
Pildistamine
Suure osa infost saab inimene kätte teksti juures olevalt pildilt. Kui tal parasjagu polegi aega teksti lugemiseks, jääb pilt ainukeseks infoallikaks. Kui sinul juhtumisi sobivaid pilte ei ole, saan sind…